فروش بدون واسطه بالش تزئینی

بالش تزئینی یا همان کوسن، یکی از انواع بالش های مختلف که بر روی انواع مبل ها و یا تخت خواب ها از آن ها استفاده می شود. فروش بدون واسطه بالش تزئینی امروزه به دلیل زیبایی این بالش ها رونق بسیاری داشته است.

بالش تزئینی

بالش تزئینی

بالش های تزئینی انواع بسیار مختلفی دارند که صرفا برای زیبایی از آن ها استفاده می شود. این بالش ها می توانند در سایز های مختلف به صورت یک جا و یا در سایز های مختلف به صورت جدا قابلیت فروش دارد.
بالش تزئینی نیز از بهداشت خاصی برخور دار است که باید آن را رعایت کرد.
بالش های تزئینی، از نوع کودکانه آن ها نیز در فروشگاه ها موجود است.
در قسمت بعدی به بهداشت بالش های تزئینی می پردازیم.

بالش تزئینی

بهداشت بالش تزئینی

بالش های تزئینی اگر از نظر شما، بالش هایی باشند که فقط از آن ها به عنوان تزئین استفاده می شود و استفاده ی دیگری ندارند، پس دچار باکتری نمی شوند، باید بگم سخت در اشتباه هستید.
بالش های تزئینی نیز دچار باکتری های مختلف می شوند پس باید بهداشت آن ها را خیلی مد نظر داشت.

  • باید هر چند وقت یبار، رویه آن ها را شست.
  • از رو بالشتیی باید برای آن ها استفاده کرد که دارای منافذ بیشتری باشد زیرا این گونه اکسیژن از آنجا عبور کرده و باعث می شود از کپک زدگی جلوگیری شود.
  • بالش های تزئینی، بیشتر با بدن انسان در ارتباط هستند و بیشتر ممکن از پوست های خشک بدن را به خود جذب کنند، پس هر چند روز یکبار با جارو برقی روی آن را جارو کنید.
  • هیچوقت نگذارید کودک شما از بالش های تزئینی به عنوان اسباب بازی استفاده کرده و آن را وارد دهان خود کند، زیرا ممکن است دچار بیماری های بسیار بدی شود.
  • هر چند وقت یکبار، مواد داخلی بالش های تزئینی را تعویض کنید. این کار به بهداشت بالش های تزئینی بسیار کمک می کند.

بالش تزئینی

فروش بدون واسطه بالش تزئینی

زمانی که حرف از فروش بدون واسطه می زنیم، یعنی راهی برای فروش باید انتخاب شود که تولید کننده به صورت مستقیم با مصرف کننده در ارتباط باشد. یکی از این راه های فروش تلفنی است.
امروزه بسیاری از شرکت های مختلف از بازار یابان برای این فروش کمک بسیاری می گیرند.
اما نوعی دیگر از خرید بدون واسطه، خرید از طریق سایت های اینترنتی است. بسیاری از تولید کنندگان، سایت های اینترنتی را برای فروش محصول خود راه اندازی می کنند و از آن طریق کالای خود را به بیش از 100 شهر مختلف فروخته و ارسال می کنند.
فروش بدون واسطه بالش تزئینی، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخور دار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما