خرید و فروش بالش لوله ای

خرید و فروش بالش لوله ای از آنجا که این روزها اغلب جنبه تزئینی دارند بسیار مورد توجه صاحبین رستوران های سنتی و مکان هایی با فضاهای محلی می‌باشد.

خرید و فروش بالش لوله ای

بالش لوله ای

بالش لوله ای یا در زبان عامیانه متکا(محلی برای تکیه زدن) ، مدل سنتی بالش است که این روزها علاوه بر خواب برای مصارف مختلف تزئینی و تکیه گاه تخت های رستوران ها استفاده میشود. ارتفاع و سفتی این بالش ها اغلب بیشتر از سایر بالش هاست و در طولانی مدت به دلیل صدمه به گردن و ستون فقرات خیلی برای خواب مناسب نیست.

خرید و فروش بالش لوله ای

ویژگی های بالش های سنتی

بالش های سنتی و لوله ای که برای ما ایرانیان یادآور فرهنگ و اصالت ایرانیان است، دوباره مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این بالش ها علاوه بر داشتن جنبه تزئینی در گوشه منازل در سفره خانه ها، رستوران ها و چایخانه های سنتی یکی از زیباترین وسایلی‌ست که باعث ایجاد فضایی صمیمی میشود.
در اکثر موارد رویه‌ی این بالش ها از پارچه های سنتی ترمه، پته، بلوچی و با نقش های مینیاتوری است و داخل آن از الیاف مصنوعی بال فایبر یا الیاف طبیعی پر میشوند.

خرید و فروش بالش لوله ای

فروش بالش لوله ای

همانطور که قبلا گفته شد این بالش ها خیلی مناسب زمان خواب نیستند و بیشتر جنبه تکیه گاه دارند. این روزها رستوران های سنتی و قهوه خانه‌ها
از این بالش ها با طرح های سنتی و اصیل ایرانی بسیار استقبال میکنند.
خرید و فروش این بالش ها به خاطر شکل خاص ظاهری هم در ایران و هم در کشورهای آسیای شرقی بسیار رایج و پرطرفدار است و یکی از اقلام صادراتی به حساب می آید.

خرید و فروش بالش لوله ای

بالش هایی لوله ای یه شکل استوانه ای و تقریبا سفت هستند. الیاف و فوم های استفاده شده در این بالش ها سخت و نیمه محکم هستند و همین موضوع باعث میشود به سادگی حالت نگیرند.
امروزه در شهرهای مختلف تولید و دوخت بالش های لوله ای یکی از راه های کسب درآمد افراد بومی‌ست. برخی از سایت های فروش این بالش ها بصورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط و این کالا را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان میرساند.
سایت ما با فروش این کالا در طرح های مختلف و مطابق با سلیقه مشتری و بصورت تکی و عمده و با نازل ترین قیمت، یکی از معتبرترین مراکز فروش این بالش ها در سراسر کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما